Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

lundi 1 avril 2019

Unne Ganne Espincèr voét rouve

Un jour ed manisfestation, in déchimbe - ej croés -, unne Ganne Espincère rinconte un Ganne Espincèr.

- "Ej te confie min drapieu" eq dit cht'onme, à l'fanme.

L'eute i répond :

- "J'ainmeroais bin eq tu m'confies tin tcheur."

Cho vo fin rade.

In févrié, is ont mèrié.

Mais sinmdi, j'o apprins qu'echt'onme étoait in prison : il avoait butché s'nouvèle fanme.

Ale o vu rouve et o porté plainte amon ches cadoreus.

Ches tans bleus sont edvenus noèrts.

Mi, j'o toudi em castchète bleuse dsu m'tète.

Et tout vo bin, avuc min blanc-bonnet.

Boinne jornée à tertous.

Ej précise qu'ech conte-lò n'est malureusemint mie un pichon d'avri.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire