Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mercredi 24 avril 2019

Dò ringer em trotinète

T'os unne trotinète, et i feut eq tu l'ringes quèks pert, quanq t'in os pu dzoin.

Et quanq l'trotinète est à ti.

Mais achteure, ej vos l'o écrit i o deus moés, os pouvez imprunter ches trotinètes électrikes.

Et les laicier dò qu'os voulez.

Ranmintuvoez-vos ches problinmes avuc ches avules !

Innui, ej vux vos causer d'un eute problinme qu'est mie un tiot problinme :

J'o lu din unne gasète qu'à Lyon, lò dò qu'i o un fluve conme étou à Nintes, Bordieux o, bin seur, Anmyin (Vlan ! Pour ches périsiens), des gins ringe'te ches bèlés trotinètes, qui n'sont mie à eux, din ch'fluve.

Sapré idée ed cros nikdouilles.

Et j'croés qu'à Lyon, i in o granmint.

Vlan ! (un deusienme keup).

Mie, mes piés, is m'inméne'te lò dò qu'ej vux, et j'les perds janmoais.

Boinne jornée.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire