Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

dimanche 14 avril 2019

Tiote réunion ed famille

J'ainme vir ches gins d'em famille : em mère, mes frères et leu fanme, mes nveus et nièces, mais étou, ems onkes et tantes, mes cousins....

Innui, jour ed canche : os avons unne réunion ed famille pour nos ranmintuvoer d'em taïonne, mère ed min père, morte i o dis ins.

Malureusemint, ems onkes et tantes viusi'te, font moinss ed voéture, o meur'te.

Et mes cousins o cousines, i n'o qui rest'te loin, qui sont mie in vagnaces et qui n'vienne'te mie vu qu'is ont eq deus jours.

Adon, os srons seulemint chint-nu.

Donmage, mais ch'est l'vie, et seur, os allons bin nos erluser.

Cros becs à tertous, et boin diminche.

Unne pensée étou pour min père qu'o étè intéré i o quèks innées. 


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire