Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

vendredi 26 octobre 2018

Mes deus reuves

Innui, quanq j'écris reuve, ej vux dire invie.

Edpi granmint d'innées, j'o un reuve : keuper, o foaire seuter, quat mètes ach sonmet dech Mont-Blanc, manière ed foaire eq tous ches lives ed géographie fuche'te avuc unne crosse berlure.

Magine !

Quat-mile-uit-chint-sèt mètes,  quat-mile-uit-chint-sèt mètes,  quat-mile-uit-chint-sèt mètes, et achteure, quat-mile-uit-chint-troès mètes !

Cho m'o rire eq d'i penser.

Etpi, l'eute jour, in rbéïant ech jornaleu picard à trèse eures, j'in o ieu un deusienme, ed reuve.

Mette un bouchon à l'source del Sonme, à Fonsonme, et attinde quèks jours o smangnes.

Un jour, pour ches pékeus ed Voéyéne, pi Fuillère, pi L'keuchie o coèr Longpré, pu d'ieu din l'Sonme ; pourroai'te aller ramasser ches pichons in mèrchant !

Et ches ortillons ? Pu d'ieu étou à leus ortillonages et is pourroai'te i aller in tracteu !

Quanq ej dis boucher l'Sonme à Fonsonme, cho pourroait ête l'Loère à ch'Mont-Gerbier-ed-ches-Joncs.

Magine Nintes et Saint-Nazaire tchinze jours aprè!

Ej reuve.

Mais chi os voulez m'aidier, os pouvez.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire