Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

dimanche 14 octobre 2018

Ete présintabe

- "L'eute nuit, din min lit, j'o ieu granmint ed mau à tout min corps, vu eq j'étoais inchifernè et eq j'avoais adon prins granmint ed drogues pour m'soégner. Chin foaire atincion à ches mélinges interdits."

Qu'ale m'dit, l'vieille fanme.

- "J'étoais imbêtée", qu'ale rajoute, "vu qu'ej me disoais eq chi ej mouroais seule din m'moaison, j'étoais mie présintabe. Ej mé dmindoais chi falloait qu'ej cange ed kmise ed nuit, et toute, et toute."

Ben ouais ! I o des gins, pour aller vir Diu, is vu'te ête présintabes.

L'vieille fanme, ale o tellemint busé, qu'ale est mie morte.

Boin diminche.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire