Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

samedi 25 août 2018

Min lèrd m'o seuvé

I o casi uit jours, j'o tcheu dech quatrienme étage. In vrai, quatrienme barrieu d'unne étchèle.

Ej vouloais continuer ed tcheuillir des fruits pour ches confitures.

Et don, pour ech premier keup d'ém vie, j'o tcheu.

Mie d'mau.

Judi, j'o rkminché.

Rkminché ed tcheuillir des fruits pour ches confitures, et malureusemint pour mi, rkminché ed tchaire dechl'étchèle.

Mais ch'keup-chi, du nuvienme. Alintour ed deus mètes de heut.

Et un molet ed mau à m'man, qui foait qu'in septimbe, j'sro coèr à m'moaison.

Mais chin un chintimète ed lèrd alintour d'ém panche, p't'ête eq cho éroait étè pire.

Fuchez prudint, quanq os grimpez. Surtoute chi t'es min frère et eq t'os ets ages innui.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire