Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

vendredi 17 août 2018

Ale o étè ureuse

... quèks sgondes.

I o quèks smangnes, à mn'interprinze, j'o téléphoné à unne fanme qui dvoait nous invoéyer unne lette.

I falloait eq j'i esplique quoé nos écrire.

Don, j'i dis :

- "Os mettez eq suite à l'visite dé msieur Obert in févrié, patati, patata...."

- "Obert", qu'ale m'dit adon, "cho s'écrit kmint ?".

- "A, u, b, e, r, t" eq j'i indique.

-  "Conme ech canteu* ?" qu'ale m'répond adon.

- "Bin ouais ! ch'est chin frère !" eq j'i dis.

- "Nan ! Ch'est mie possibe ?!" qu'ale dit adon, ureuse (cho s'intind din ch'combiné).

J'o cru qu'ale alloait ém dminder un autographe.

- "Bin nan !" eq j'i avoue .

Un molet ed déception, din s'voés, mais i falloait qu'ej fuche honnête.

Conme toudi.

Et j'o bin ri.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire