Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

lundi 13 août 2018

Canger in viusichant

J'o un cros problinme : ej viusis.

Os m'direz :

- "Conme tertous, unne minute toutes ches soéçante sgondes, et un jour chake jour.

Ouais, mais mi, in viusichant, i sanne qu'ej cange ed tète !

Ej vos écris cho, vu qu'edpi quèks jours, des gins qui m'connaoisse'te, edpi inter vint et trinte ins, m'prinde'te pour un ed mes frères.

Cho m'o granmint surprins d'apprinde cho l'eute jour.

Mais qu'is fuche'te rassurés, ej su toudi ED.

Et je l'resteroais !

Per eximpe, min frère un jour qui broéyoait du noèrt, il o téléphoné à unne ed ses filles. Mi, chi ho m'arrivoait, jonmaois ej déringeroais ems éfants o m'fanme.

Eute eximpe : min frère o casi pu ed cavieus dsu s'tète. O granmint moinss eq mi !

Adon, ej comprins mie eq des gins qui m'connoaisse'te peuche'te nos confonde.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire