Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

samedi 11 novembre 2017

Prinde des ristches

Os l'savez, i o des photos qu'os  foaisons quanq os sonmes in vagances o in famille.

Etpi, i o des photos eq des gins conme mi vu'te foaire pour foaire ed bèlés photos.

L'eute jour, din ch'train, pèr eximpe, vu eq j'o toudi min appareil avuc mi, j'o voulu in foaire unne, disons, un molet osée, in noèr et blanc vu ech boin solé qu'i avoait.

Ej l'o foaite.

Conme à chake keup, ej m'arringe pour qu'os rconnoaissonche mie ech gins.

Lò, j'avoais keupé l'tète del fille.

Mais l'photo pouvoait ête miu. Don, j'alloais in rpinde unne eute.

Et d'un keup, ej m'o su sinti in dinger ! Ej su mie connu conme étant un artisse ed photo.

Adon, j'o mie foait ech deusienme photo. Et j'o minme supprimé l'première eq j'avoais foaite.

Os vos disez eq j'o ieu l'freusse ! Os avez raison.

Mais ej vo continuer à vouloèr foaire ed bèlés photos. Minme osées.

Avuc moinss ed ristches prins.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire