Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

jeudi 9 novembre 2017

Ches dmis, ches tièrs et ches quèrts

Ej vo coèr vos causer ed ches kmints ed Saint-Jacques-ed-Compostelle qu'ej viens ed foaire avuc quat corageus qui sont m'fanme, min bieu-frère, s'fanbme et leu darain fiu.

Et d'unne cacouille eq j'o foait à d'eutes gins eq j'o rincontrés un jour au vèpe.

Ej leu o dit :
- "Ièr, j'étoais à deus-tièrs, in nombe ed jour, ed min voèyage. Innui au vèpe, ej su à troés-quèrts ed min voéyage. Jou qu'edman au vèpe, ej sro à quat-chonquienme ed min voéyage ?"

Is ont busé.

Et vous étou, os pouvez buser et cartchuler.

Boinne jornée.




1 commentaire:

  1. Ha vo ti ED ! Mi chés " dmis " j'a puss quére dé z-z avoér din un bieu verre à biére , aveuc un bieu col éd mousse ! Adé ez Zéf

    RépondreSupprimer