Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

dimanche 26 novembre 2017

Acater eds uîtes

Noé et l'ivèr approche'te. Et ch'est l'saison pour acater et minger eds uîtes. Ches boinnés uîtes ed Bretanne.

Sinmdi, j'in o acaté.

Surtoute pour foaire plaisi à m'fanme.

Ches uîtes, ch'est du brin pour els ouvrir.

Etpi des keups, i n'o unne qu'est mie boinne et qui vo t'bailler du mau à t'panche.

Don, sinmdi, j'o ouvert ches uîtes.

Et is étoai'te fin boins à minger.

Adon, quanq m'fanme s'o mise à braire, j'o mie comprins. Ale sannoait malureuse.

Cho rsanne surtoute à del déprime. Et cho, ch'est un vrai brin.

Boinne jornée à tertous.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire