Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

lundi 3 avril 2017

Un reuve

Ièr diminche, fin timpe au matin, alintour ed quat eures, j'o ouvert les ius. Ch'est des coses qu'arrive'te quanq ches ages s'atchumule'te.

Don, j'étoais rinveillé, et j'm'o ranmintuvoé dech reuve qu'ej vnoais ed foaire : j'avoais vu ches résultats dech premier tour ed ches elections présidintielles deus-mile-dis-sèt in Frinche.

I avoait unne crosse surprinse.

Coèr un keup, ches jornaleus et ches gasètes avoai'te foait unne sapré berlure.

Os in causerons din vint jours.

Ièr diminche, fin timpe au matin, alintour ed quat eures trinte, j'o frunmé ems ius. Ch'est des coses qu'arrive'te quanq os sonmes diminche.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire