Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

vendredi 7 avril 2017

El foule

Jé rvoés l'ville in fète et in délire
Suffotcher dsou ech solé et din l'joée
Et j'intinds din l'musique ches cris, ches rires
Qui s'déclatche'te et rbondisse'te alintour ed mi
Et perdue pèrmi ches gins qui m'choule'te
Etombie, désimpèrée, ej reste lò
Quand d'un keup ej mé rtorne, il s'rtchule,
Et l'foule vient m'ruer din ches bros...


Importés pèr l'foule qui nos trine
Nos intrine
Epeutrer l'un conte l'eute
Os n'formons qu'un seu corps
Et ch'flot chin effort
Nos pousse, incangnés l'un et l'eute
Et nos laice nos deus
Epénis, inivrés et ureus.


Intrinés pèr l'foule qui ch'élinche
Et qui dinche
Une folle farandole
Nos deus mans rest'te soudées
Et des keups soulvés
Nos deus corps inlacés s'invole'te
Et rtcheu'te ches deus
Epénis, inivrés et ureus...

Et l'joée ébroussée pèr chin sourire
M'trinchperse et rjaillit au fond ed mi
Mais d'un keup ej pousse un cri pèrmi ches rires
Quanq l'foule vient l'déracher inter mes bros...

Importés pèr l'foule qui nos trine
Nos intrine
Nos éloégne l'un conte l'eute
Ej lutte et j'em débats
Mais ech son d'em voée
S'étoque din les rires eds eutes
Et ej crie ed douleur, ed fureur et ed rache
Et ej braie...


Intrinés pèr l'foule qui ch'élinche
Et qui dinche
Une folle farandole
Ej su importée loin
Et ej crispe mes poégnets, maudissant l'foule qui m'vole
Echt onme qu'ale m'avoait baillé
Et eq j'o janmoais rtruvoé...



Fin bèle canchon cantée pèr Didith Piaf, à pèrtir ed mile-nu-chincante-sèt.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire