Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

dimanche 9 avril 2017

Cose dite

... cose foaite.

J'o tcheuilli ièr, aidié pèr min fiu, tchinze litres ed lanchrons.


Voéyez bin l'différinche inter lò ò os avons passé et lò  ò os avons mie passés.


Deus eures à tcheullir, chonc eures ach solé, et edpi ièr au vèpe, tchuisson pour transformer tout ho in mié ed lanchrons, lonmé étou cramaillote.


 Boinne tcheuillète à vos,

Boin diminche.

Pour ches gins qui sroai'te in vagances, boinnés vagances à eux.

Pour ches gins qu'éroai'te leus ages innui, cros becs à eux.

Pour tertout : atincion ! Din uit jours, din ches gardins, i éro eute cose eq ches lanchrons.

2 commentaires:

  1. I m'sanne qu'os ainmez bin echl'articlo lo. P't'ête qu'os vourroète in foaire, del confiture ed lanchrons ?!

    Becs à tertous

    RépondreSupprimer
  2. Ha vo ti ED ! Mi j'ém pourléque étou avuc més lanchrons ...Soin , cha n'est mie do'c confiture , ch'est m'n abonnemint a ch'live Picard ! Marchez , j'éroais quére ed n'in gouter un jour ed cho'c confiture lo ! Adé ez Zéf

    RépondreSupprimer