Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

samedi 26 décembre 2015

Ech canchon ed ches pères

 Canter chu l'musique dech Marseillaise


Allons éfants d'em famille,
Vot père est toudi bin portant !
Vos pouvez avoèr fiate in mi.
Ouvrer uit eures est mie un problinme,
Du corage, ej pourroais vos in rvinde.
Fuchez ureus qu'ej fuche in vie.
J'attinds granmint d'ête taïon
Quoé qu'os attindez pour ho,
Ete pèrint est fin régalan.


Ech refrain :
Ej viusis, mais ej su bin !
J'os coèr invie ed bonur !
Fuchons,
Fuchons,
Fuchons ureus 
Ed nos vir
Quanq ch'est possibe.

Ej vos os tertous vu naîte,
J'os souvint récué vos tchus !
J'os toudi étè lò pour vos,
Unne lçon, un ju, un tiot bec,
Unne lçon, un ju, un cros bec.
Et coèr achteure 'pouvez mé dminder.
Os kminchez à pèrtir del moaison,
Os êtes libe conme des moinieus,
Ches moinieus rint'te toudi à leu moaison.

Rvénir ach refrain


Ej viusis mais j'os coèr m'tète,
Alorss fuchez régalant !
M'prindez mi pour un tchu d'cado
Qui erbate ess otons,
Qui erbate ess otons.
Ej pourroais coèr vos in apprinde.
Min plaisi est ed vos foaire plaisi
J'os coèr invie foaire ho
A vos, vos chuchons et vos éfants.

Rvénir ach refrain

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire