Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

jeudi 22 octobre 2015

Fin boin séruzyin

Quanq j'étoais miu jonne qu'achteure, i o trinte-uit ins, j'os ieu un problinme à min ziu droét. Un séruzyin ed ches ius, ménère Turut, ch'in est otchupé. Et il o bin ouvré.

Edpi trinte-uit ins, vu qu'ej cange ed ville ed tans in tans, minme chin ête un agripeu, j'os vu d'eutes séruzyins. Et quanq is mé dminde'te qui qu'o opéré echn'euil, et qu'ej leu dis eq ch'est ménère Turut, is l'connoait'te.

Ménère Turut, chi ti o t'famille lisez ho, ej té rmerchie granmint. Merchie étou à mes pèrints qui m'ont amné à ti.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire