Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mercredi 19 août 2015

Rsanner à Onke Zèfe

Onke Zèfe étoait un frère à min père, qu'est mort, jonne slon mie.

Ch'est li qui m'o apprins, o bailler l'invie ed foaire des "becs à Onke Zèfe", des becs comme Onke Zèfe, avuc unne bèrbe ed deus o troés jours et in frottant in molet conte l'eute joue. Comme font ches vius jueus ed rugby in mélée à ches jonnes.

Tous mes éfants connaisse'te ches "becs à Onke Zèfe".

Mais diminche, in mèrchant, j'os pinsé étou à ches cacouilles que foaisoait echl'onke Zèfe.

Pèr eximpe, un jour, apré un interremint ò il avoait fin bin canté ech "seigneur , prinds pitié", in latin, i m'avoait inmné bir un keup. Et lò, il avoait kminché à foaire des cacouilles à troés o quat jonnes alintour ed vint ins. Des jonnes qu'i connaissaoit mie. Mi, j'étoais mie à mn'aise.

Alorss, in mèrchant et in pinsant à ho, ej mé su dit eq j'i rsannoais, chin m'in ête rindu compte.

Ej pinsoais à l'cacouille foaite au matin ; unne fanme, avuc un papar ed dis moés din ches bros, avaoit acaté un lite ed vin rouve.
- "Ch'est pour vot éfant ?", eq j'i dminde.

- "Nan !",qu'ale m'répond, "ale, ch'étoait don unne fille, ainmeroait mie ho".

Becs à Onke Zèfe, lò ò il est, à s'fanme, m'cousine et mes cousins, leus éfants, becs à min père, min bieu-père, qui sont avuc Onke Zèfe et qu'étoai'te mie ches darains à foaire étou des cacouilles.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire