Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

lundi 31 août 2015

Min onke préféré

... qu'alo m'o écrit l'eute jour, m'nièce, fille d'unne bèle-soeur et d'un bieu-frère. In kminchant ech lette pèr dire bojour. Bin édutchée, l'tiote.

Ho m'o foait granmint plaisi. D'érchuvoèr ech lette.

Qu'ale diche qu'ej su chin onke préféré étou m'o faoit plaisi. Ej su fièr, mais ho m'o granmint gêné étou ; ej su mie tout seu comme onke pour ech fille lò. Chi ej cartchule bin, ale in o sèt, d'onkes.

Boin ! Ale est jonne, m'nièce ! Et p't'ête qu'ale érchut mie ed lette ed ches eutes onkes. Qu'ale fuche ureuse qu'ej li écriche, ej vux bin. Minme chi j'érconnais eq j'écris comme un coéchon, Mais qu'ale o écrit eq j'étoais chin onke préféré ?!

Jé dminde à ches pèrints d'i esplitcher qu'il feut torner sèt keups ech langue din ch'bouke, o chin crayon din ch'man, avant ed causer o d'écrire. Pour enn mie vexer ches gins.

Minme chi ej su p't'ête, pour ed vrai, chin onke préféré.

Bec à tertous, à m'nièce, et min conmarade Guemlu qu'i m'o rin écrit edpi granmint ed tans.

Crosse pinsée pour tous ches jonnes qu'i rvont à chl'école dman.

1 commentaire:

  1. Sans doute voulait-elle dire : "mon oncle préféré qui m'offre des maquereaux à la moutarde, qui m'écrit au collège et qui m'envoie 12 palettes de maquereaux et un carton de muscadet". Forcément, la concurrence est rude pour les prétendants... Presque aussi rude que pour être le gendre préféré !

    RépondreSupprimer