Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

vendredi 7 août 2015

Ete soumis

Et nan ête dsou Mimie. H'est p't'ête bin et régalant, mais ej pux mie in causer chu ch'blog.

I o quèks moés, ej t'os causé del chouette Berthe et d'Houellebecq.

In janvié, jé rbée ech télé et qui qu'ej voés, Michel Houellebecq qui présentoait chin nouvieu live.

J'avoais intindu causer ed chin darain, in deus-mile-dis, ech carte et ech territoére, eq j'os mie lu et qu'avoait ieu ech prix Goncourt.

Mais lò, l'présintation à l'télé m'avoait baillé invie del lire. I m'sanne qu'ech sujet étaoit bin d'achteure. 

Minme chi os ainmons mie toudi quoé ech qué ches écrivains i pinse'te o ch'qué ches gins font, o ont foait, feut ed tans in tans lire leus lives o leu histoère. Pour miu comprinde et ête moinss nikdouille.

Pèr eximpe, i o trinte-quat ins, j'os lu ech l'histoère d'un allemand. Ch'est mie pour ho qu'ej su comme li o eq j'os invie d'ête comme li. Chi un jour, j'os keupé tous mes cavieus, ch'étoait pour vir à quoé eq j'alloais rsanner. Rin d'eute.

Mi, j'acate ches lives qu'ont granmint ed pages, mie d'image chu l'couverture et qui sont écrits tiots. Et lo, ho sanne ête comme ho.

Mais vu ches evénemints dech sèt janvié, j'os rin acaté.

Mais jou eq ch'est ête libe ?

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire