Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

jeudi 4 septembre 2014

Em mére

J'to djo causé d'em mére ? I m'sanne eq nin.

Et chi ej l'o djo foait, t'in séros miu chu ale et nos.

Ale o ieu troés vie :
- unne avuc ches parents, ches fréres et ches soeurs, quanq ale étoait tiote. Ch'o duré vint ins.
- unne avuc min père, un molet miu ed chincante ins,
- et unne achteure, chin min père qui est in heut.

Ale o granmint ed mau edpi eq min père est pèrti ; Minque d'espérieinche ed vive tout seu. Feut comprinde. Mais ale foait ed chin miu, et i o granmint ed gins pour l'aidier, pour mie el laicier tout seu. J'in profite pour les ermercier tous.

Em mére vut toudi foaire plaisi à ches gins, à ches éfants, leus fanmes et leus éfants.

Nos, ches éfants, nos fanmes et nos éfants, os l'ainmons granmint. Minme chi ho s'voét mie toudi. Os
ainmeroème qu'ale fuche miu ureuse. Ho rvaro.

Innuit, ale o ches âges. J'i foais un cros bec.

2 commentaires:

  1. Ca fait monter les larmes aux yeux des blog comme ça. C'est une Maman comblée, une Maman comme la tienne. Elle reçoit m^me des mails de Chine ou de Russie.....

    RépondreSupprimer
  2. Moi je l'aime toudit beaucoup beaucoup !

    RépondreSupprimer