Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

vendredi 5 septembre 2014

A ti, leu mére

Ej pux écrire qu'os s'connaissoème mie bin ; Os nos sonmes vu quèks keups edpi qu'ej sus mèrié, mais mie granmint.

Ej mé rappèle quanq minme un jour o j'étoais passé à t'moaison in rintrant amon mie ; j'avoais profité eq j'étoais à quèks kilomètes d'amon ti pour aller t'vir. Ho t'avoait foait plaisi, et à mi étou.

Tes troés fiux sont comme ti, atcheuillants et régalants. Minme chi i n'o un eq j'o p't'ête vu qu'un ou deus keups.

I o étou des keups o ej sus passé din tes invirons et, o t'étoais mie lo, o j'avoais mie ed tans pour m'arrêter. Per eximpe, i o uit jours, avuc m'fanme ; j'éroais voulu i faoire plaisi et à ti étou, mais mie ed tans. Ej croés étou qu'in vrai, t'étoais mie à vir, vu tes maux !

Achteure, tu nos os tchittés. Est p't'ête miu pour ti ?!

Vos vir tin onme qui t'attindaoit edpi eds innées, vos foaire un bec à tin bieu-frère, et un à min père, chi tu l'voés.

Fus ureuse.

Adé

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire