Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

lundi 14 avril 2014

Physichien, din ch'train

Tu pux foaire granmint ed keuses din ch'train : lire, dormir o causer avuc ches voésins et ches voésines.

Mi, j'os tchèr étou ed foaire del physitche.

J'rpinse à Albert Einstein. Ej'magine eq j'os unne balle et que je l'lanche in l'air quanq ech train il avanche. Ech balle rtcheut din tes mans ; Chi t'es mie nikdouille.

Tu pinses qu'ech balle, ale est restée chu place. Mais in vrai, quanq qu'ale étaoit in l'air, ale o avancé. Comme ech train. Al'vitesse que ch'train i roulaoit quanq tu l'os lancié in l'air. Ch'est bieu.

Attintion ! Chi, quanq ech train i roule, qu'et'balle est in l'air, et qu'ech train freine un molet sé, éj pinse qu'ale rtcheut mie din t'mans.


A ti ed foaire ches espérieinches. Et de m'dire chi j'os écrit des cacouilles.
Boinne canche. Tu vos rire.

1 commentaire: