Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

lundi 16 septembre 2013

Ej sus qui ?

Bojour tertous,


El' miu pour commincher el' site, ch'est d'm présinter à vos, ches lecteurs.

Ej sus l’aîné d'unne famille ed quat' gars et j'ai plus del moitié de m'vie drière mi. P't’être bin ches deus-tiers ! Ej sus donc un grand, comme vos l'voyez su l' photo d'gauche, un autoportrait ed mi, par mi.

Min père étoét, j'in sus fier, un paysan. Comme sin père, d’autchuns d'ses frangins, el père de m'mère et  d’autchuns ed ches frangins de m'mère. Il disoaitqu'il avoait troès foés plu ed frères que d'soeurs ; Es' soeurette répondoait qu'elle avoait quat' foés plus ed frangins que d'soeurs ; Si t'os comprins , t'es fortiche.

J'ai unne fanme et des mouflets eq j'o tchèr per d'sus tertous. Mais ches couillons lo grindissent et kminchent à fout el camp del moaison ; Ch'est l'vie qu'est com o ! J'leu in vux mi.

Achteure eq tu m'connais un molet, j'espère et' vires souvint erbéïer ches articles qu'éj mettrai.

A nos rvir



Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire