Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

samedi 13 juin 1970

Ems éfants

Ej su bin arrivé ach Brésil, edpi tchinze jours, pour vir l'keupe dech monde ed fotbal.

J'os vu ech rinconte Brésil Tchécoslovatchie, quat à un. Sapré Pelé ! Edman, j'iro vir Allemagne Inglétère. J'espère eq cho sro bieu conme i o quat ins, in mile-nu-chint-soéçante-sis.

Chi os avez ch'message, ch'est qu'emn invention éro fonctionné : invoéyer un message chin cabe, pèr ches tans. Tout ho avuc un poste ed trinsistors eq j'os cangé un molet din m'cambe. Ej vos p't'ête édvenir connu din ch'monde.

Ej pinse granmint à vos quat et, bin seur, à vot mère eq j'ainme granmint.

Chi os avez ech message, merchi de rin dire à d'eutes gins, avant qu'ej dépose ech brevet.

Becs à tertous.

Et chi os avez mie ieu s'message, ch'est mie un problinme : ej vos invoée unne lette pèr avion. Put eq mantcher, os in séroète rin.

Vot'père.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire