Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mardi 13 août 2024

Inlvez vo'brin vos-minme

..., qui dit, des keups, un onke.

Innui, ej m'o déjoutché in ayant invie ed braire. Cho put arriver à tertout.

Din qué monne qu'ej vis ?

Début juillet, j'os allé voter. Conme toudi à chake keup qu'i avoait un votage, edpi mile-nu-chint-quater-vint-un. A chl'époke, ch'étoait pour ch'présidint.

Achteure, j'arte d'aller voter. Innui, dman et coèr aprè. Minme put dzoin qu'os m'disons pour qui qu'éj doés voter o mie voter adon qu'os savez mie pour qui qu'ej votoais

Put eq mantcher, din troés ins, ej connoais ch'résultat.

Nos voésins berges, is sont berges, ches inglés, is sont inglés, et ches frinchoés sai'te foaire qu'unne cose, dire nan. 

- "Tu vux q"
- "Nan"
- "J'avoais mie défini ed causer !"

Ems éfants m'ont explitché une cose : ch'déclassemint.

Ech déclassemint, ch'est quanq ches gins ont l'freusse ed vive moinss bin qu'avant, d'avir moinss d'avantages, ed perde in tchalité ed vie.

Cho esplitcheroait qu'is vot'te conme is vot'te ed puss in puss, pour ches estrèmes.

Qué brin ! Qu'i feudroait inlver.

Mi, ej vos inlver chti qu'est din min nez.

Boinne jornée.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire