Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

jeudi 15 février 2024

Un vieu din s'panche

- "Brin de brin ! " qui crioait l'eute jour un cinsier, "j'os unne vake qui sanne avir un vieu din s'panche, et ej pux mie dire quanq qu'i naitro ; j'os poin vu ch'toér s'octhuper del vake."

seur qu'ech cinsier, i vo passer quèks nuits, et p't'ête des smangnes à attinde. Pourvu qu'il euche un bieu vieu. O unne bèle vèle.

Mi, ej sus trantchille, chin vake àm'moaison;

Boinne jornée.

3 commentaires:

  1. J'ai longtemps cru que ma fille mangeait trop, jusqu'au jour où

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Pas de taureau en vue mais j'aurai bien sorti le fusil si j'avais trouvé le fautif

      Supprimer
  2. Ech vieu del vake o né ièr au matin, chin problinme

    RépondreSupprimer