Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mercredi 6 septembre 2023

Min tiot nom

Diminche, adon eq j'étoais din unne station avuc un ed mes fius à attinde chin train, vlò troés cadoreus qu'arrive'te pour contrôler not idintité.

Ej moutre ém carte d'idintité à un ed ches cadoreus et i mé dminde ches origines ed min tiot nom ; i connaissoait mie.

Mi, j'o comprins qu'i vut savoèr chi min tiot nom est d'un poaiyis horzain conme p't'ête el Bergike, l'Italie, l'Espane, o coèr ch'Népal mais j'i réponds :

- "Cho vient ed mes pérints ; ch'est eux qu'ont coési quanq j'o né."

Suivant !

J'o ri, mais aprè.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire