Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mardi 25 octobre 2022

Quand os viendrez m'vir

 ... os pourroète pu dire qu'i o granmint ed kilomètes. Minme chi j'o poin cangé ed moaison.

Mais achteure, pour éms éfants, pour mes frères, leu fanme, leus éfants, pour éms onkes et tantes, pour ém mère, pour mes cousins cousines et leus galibiės, quanq is viendront, is pourront étou vir min cousin qu'achteure ej lonme étou min voésin.

Don, is front ches minmes kilomètes, mais pour vir au moinss deus familles.

Et p't'ête bir deus jus, matcher deus keups,...

Os avez comprins min cartchul !?

P't'ête minme qu'os érez l'canche ed vir mes deus tiots-fius qui sont fin bélots.

A béto.

Cros becs à tertous.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire