Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

dimanche 16 octobre 2022

J'invinte rin

J'invinte rin quanq j'écris qu'edpu quèks smangnes, il est granmint malaisié, et des keups, mie possibe d'acater du gasole pour mette din ches voétures, ches tracteus o coèr, ches tronchonnoères.

J'invinte rin quanq j'écris eq cho baille puss invie d'acater unne voéture alectrike.

Eh bin, quanq j'écris qu'unne fanmme qui o unne voéture alectrike pour aller ouvrer o tombé in rade vu qu'és voéture n'avoait pu d'éctricité, j'invinte rin ; ch'étoait l'eute smangne, et l'fanme avoait oblié d'in rmette, ed l'alectricité.

Boinne jornée à tertous, et ch'miu, ch'est ed rester à vo'moaison.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire