Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

jeudi 24 juin 2021

Rassaner ches ocleus

Ech texe d'aprè o été écrit pèr unne fanme* fin aimabe din l'gasète ed ches cousins lonmée "Bojour ches cousins". Ej vos in o djò causé granmint ed keups, del gasète-lò.

L'fanme* écrit :

"Un tiot foait chin conséquinche, mais... ej vos l'conte. Din no'péroésse, os prépérons à deus o troés l'messe du diminche. J'étoais avuc Pépète** qui savoait patricher un ordinature, internénet, fin aisémint. 

Pépète** o pèrtie, ém vlò seule. El responsabe del péroésse m'propose ed truvoer unne eute gin o bin dé rjoinde unne eute étchipe. Ech puss aisié, pour mi, ch'est d'intégrer unne eute étchipe.

Etpi vlò ch'carême : prier, s’priver… . Et si cht’innée, ch’étoait buser à former unne nouvèle étchipe ? A m’voésine qui m’inmène ed tans in tans à l’messe, j’i pose l’tchestion.

- «Ej su mie capabe» qu’ale dit.

- «Et mi adon !»

Et vlò deus incapabes qui ont mis leu talent insanne et qui ont chl’impression ed s’in sortir. Miu, os avons truvoé unne troésienme qui vo s’joinde à nos et qui, ale, sait jougler avuc internénet."

Ej truvoe cho fin bieu, adon, j'avoais invie del pértager avuc vos.

Din l'gasète, i o un cousin qu'o ajouté un tiot commintère un molet conme cho :

"Quanq os mettons insanne des compétinches... os truvons des solutions à ches problinmes."

Tiote berlure dech cousin : ch'est poin des compétinches, ch'est eds ocleus. Mais ch'résultat est l'minme ; moinss pèr moinss, o puss pèr puss, cho foait puss.


L'fanme* : ch'est ém mère. Et ej su fièr d'èm mère.

Pépète** : ch'est poin chin vrai tiot nom, mais pèr respect pour l'fanme qu'o arté, j'l'o cangé.

 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire