Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

vendredi 11 juin 2021

El boinne idée ed min cousin

Ed min cousin ! Ej dvroais écrire "un ed mes cousins". Vu eq j'in o alintour d'unne trintainne.

Don, un ed mes cousins o ieu unne boinne idée.

Ej vos conte.

Os savez qu'edpi eds innées, quanq os téléphonez, os pouvez laicier un message chu ch'téléphone d'èl gins qu'os trachez à joinde.

Ches gins qu'os assayez ed contacter, i n'o qui mette un tiot message qu'os intindez avant ed laicier vot'message.
 
Un eximpe qu'os avons granmint :
 
- "Os sonmes mie lò, mais laiciez-nos un message et os vos rtéléphonerons."

Bip ! Aprè.

Min cousin o ieu du gingin, pour canger et pour foaire rire. Vlò chin message d'atcheuil :

- "Bojour! Os sonmes mie lò, mais chi os voulez mie qu'os vos rappelons, laiciez un message avant ch'bip."

Avant ch'bip, os pouvons mie laicier ed message.

J'o ri. Et causé aprè ch'bip.

J'espère eq min cousin, s'fanme Zabèle, leus filles, surtoute chtol-lò qu'avoait ch'jour-lò ches âges, ont ieu min message et qu'is vont bin.

Bec à eux.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire