Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

dimanche 7 juin 2020

Un sapré mèriage

Ièr sinmdi, j'avoais unne nièce qui s'mèrioait.

J'étoais invité.

Fin bieu mèriage !

Alintour ed soéçante gins din l'cathédrale Not'Dame ed Cambrai, din ch'Nord.

Un molet ed pleuve, mais mèriage d'anmour.

Mi, durant ch'mèriage, j'o matché ed boinnés cherises. Ed min gardin.

Eh ouais ! L'o fallu coésir inter un mèriage et ed boinnés cherises. Et j'o coési ech deusienme.

Mais nan ! Ej rigole. J'o mie allé àch mèriage, et j'o tcheuilli et matché ches cherises, mais j'o mie coési l'un o l'eute ; j'o matché ches cherises, vu qu'is étoai'te boinnes, et eq j'alloais mie , avuc des rgrets, àch mèriage.

Eq ches nouvieus mèriés fuche'te ureus.

Boin diminche à tertous.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire