Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

samedi 20 juin 2020

J'l'o serré din mes bros

L'eute diminche au vèpe, j'o un frère qu'o arrivé à m'moaison.

J'l'avoais poin vu edpi casi dis moés, et os étoème fin ureus ed nos rvir.

Os nos avons prins l'un l'eute din nos bros, et os nos avons foait un bec chu l'joue.

Infin un ! Infin unne gin qui vut bin foaire un bec à unne eute gin qu'i connoait bin.

Cho foait du bin, minme chi i o un tiot riske.

Mais vive toudi chin foaire ed bec à quèks gins, os sro mie possibe pour mi.

A moins ed mie aller les vir.

Cho, ch'est malaisié, mais j'pux l'foaire.

Boinne jornée, et merchi à min frère d'ête vnu quèks jours.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire