Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

vendredi 22 novembre 2019

Tiote Berthe est morte

Tiote Berthe, ch'est ch'nom eq j'o toudi baillé à l'maristresse eq j'o ieu quanq j'étoais fin jonne.

- "Din un in o deus, quanq os srez pèrti ach collège, mi, ej prindro m'rtraite" qu'ale nos avoait dit, à mi et mes conmorades d'écoles.

I o quarante-sèt ins !

Sèt ins aprè, quanq min jonne frère étoait à m'place, ale étoait toudi lò conme maristresse.

Après, m'famille o cangé ed ville.

Et os avoème pu ed nouvèles del fanme.

Ej croéyoais qu'ale étoait morte.

Berlure !

Ale vient ed moérir.

Ches ages, quater-vint-dis-uit ins.

Bèle vie !

Tiote Berthe, unne tiote fanme, mais unne grinde dame.

Din m'vie.

Adé Tiote Berthe !


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire