Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mardi 19 novembre 2019

J'o mèrché

J'o mèrché, mèrché, bu, matché, dormi et mèrché durant des jours et des jours,

J'o mèrché, mèrché et mèrché in famille,


J'o mèrché, mèrché, bu, matché, dormi et mèrché durant des smangnes,

J'o mèrché, mèrché et mèrché, des keups tout seu,
J'o mèrché, mèrché, bu, matché, dormi et mèrché durant des moés,

Et un jour, j'o arrivé.


Ureus. Fin ureus !

J'o arrivé à un indroét lò dò eq granmint d'eutes ont arrivé o arriveront coèr durant des jours, des smangnes, des moés, et minme et eds innées.

J'o arrivé, avuc m'fanme, eds éfants et d'eutesi gins del famille, ach beut dech Kmin.

Ureus, avuc l'invie d'érkmincher.

Un jour, p't'ête.
  

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire