Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mercredi 6 mars 2019

Mes troés frères et mi

... sonmes din l'vint.

O bin, étoème din l'vint.

Lindi, mardi.

Em mère, Michèle*, disoait ed nos, in nos voéyant :

- "Eh jonnes ! Laiciez foaire ! Ièr, ej vouloais tnir vo'mans ; toute quoé eq j'o dzoin, ch'est edl'anmour. Achteure, vlò ch'solé."

Ch'est bieu, quoé qu'ale dit, em mère.

Cho m'o baillé l'invie ed canter.

Avuc mes frères.

Mais os éroème du nos déracher nos cavieus. Nos bieus cavieus.

Et ch'vint s'o arté.

Mais chi os êtes des rédeus, os avez p't'ête, à vo'moaison, des plates ed quat garchons din l'vint.

Ch'est fin bieu ; acoutez-les coèr, ed tans in tans.

* tiot nom prins pour n'mie utiliser chti d'em mère eq j'ainme.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire