Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

samedi 23 mars 2019

El roé ed l'andouille est mort

... o vo moérir.

Ej su trisse.

Edpi eds innées, quanq j'alloais in vagances din l'ouest del Frinche, j'alloais acater edl'andouille à Préfoailles, in Loère Atlantique.

Chèrcutier Vilaine, roé edl'andouille, ed père in fiu.

Et ch'est vrai qu'ale est (étoait) fin boinne, esn andouille.

Et ch'est vrai qu'il ainme (ainmoait) l'fabritcher.

Ch'est pour cho eq judi j'i o allé.

Tchinze eures douse ; frunmé !

Chu chl'uis del boutike, i o écrit "frunmé pour coeuse ed".

Pour coeuse ... i nos laice dviner.

Un voésin, qu'est à l'cour et qui m'voét, m'dit qu'ech chèrcutier o un mau qui l'o obligé à arter chin ouvrage et vinde s'boutike.

J'éro pu jonmoais ed boinne andouille ed Préfoailles.

Fin donmage !

Achteure, os allez p't'ête rire, mais ech chèrcutier, l'o vindu s'boutike à un apotichère.

Trop tard pour li, malureusemint.

Mi, achteure, vo falloèr qu'ej coésiche inter Guémné et Vire.

O bin eq j'arte ed minger edl'andouille.

Malaisié.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire