Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

dimanche 27 janvier 2019

Os voulez vos assir

Innui, cho sro coèr unne aüre din ch'train.

Normal, vu qu'ej passe miu ed troés eures per jours ndan.

Verdi, au matin, quanq ej monte din ch'train (pour aller ouvrer), ej truvoe unne place pour m'assir.

Conme chake matin.

Et conme chake matin, dmi-eure aprè, ches gins qui mont'te sont dbeut.

Verdi au matin, don, des gins sont dbeut.

Mais permi eux, i o unne jonne fanme avuc un papar qu'avoait alintour ed tchinze jours d'âge.

J'appèle l'fanme et li dminde chi ale vut s'assir.

- "Ouais !" qu'ale m'répond, avuc un sourire et un molet surprinze.

I reste alintour ed vint-chonc minutes avant d'arriver lò dò qu'ej deschinds.

Mais, keup ed théïâte, à l'station d'après, l'fanme s'déjoutche et s'in vo. avuc chin papar.

- "Bin !" qu'ej mé dis, "j'i o foait plaisi dis minutes".

Mais eute crosse surprinze, quanq ej deschinds thinze minutes aprè, l'fanme deschind étou dech train.

Adon ! Quoé qu'ale o foait edpi l'station d'avant ?

P't'ête qu'ale o étè baillé, din ches toélètes, un tète à chin tiot papar. O i néttier chin tchu.

Mi, j'avoais quanq minme foait plaisi, qu'i m'sanne à unne gin.

Et j'étoais quanq minme ureus ed l'avoèr foait.

Boinne jornée.

J'o unne pensée, innui, pour ches pèrints dech tiot galibié ed deus ins qu'est tcheu din un treu profond et qu'o étè rtruvoé ièr, douse jours aprè, mort.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire