Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

dimanche 11 novembre 2018

Un sapré séruzyin

Quanq t'es douze jours à un indroét, obligé eq tu voés eds églises, et obligé qu'i o au moinss un sinmdi et un diminche.

Don, chu ches kmins ed Saint-Jacques, j'o vu eds églises, granmint, et granmint ed frunmées, malureusemint, et j'o passé un sinmdi.

Ech sinmdi au vèpe, din ch'gîte dò qu'os étoème, ech responsabe vient m'vir à dis-sèt eures chincante-nu pour m'dire qu'i o, chi ej vux, unne messe à dis-uit eures din chl'église d'à côté.

Ni unne, ni deus, fin rade, j'i vo.

Cho foait, feut l'savoèr pour comprinde, sèt jours qu'os avons kminché à mèrcher.

Ech tchuré n'est mie lò et arrive dis minutes aprè, trantchille conme Batisse.

L'messe est toute in espanol, et j'i comprinds mie grin cose.

Mais j'i su.

Ech lindman, quanq j'erkminche à pèrtir, j'o pu ed mau à min génou et à mes piés.

Adon qu'avant l'messe, j'in avoais quèks uns.

- "Quoé ch'est qu'i cho passé ?" qu'os vos dmindez p't'ête.

T'os qu'à croère !

Fin crosse pensée, innui, pour toutes ches gins mortes à l'première djère mondiale.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire