Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

lundi 12 novembre 2018

T'os matché d'l'ail

Verdi, à mn'interprinze, unne collègue arrive au matin, et in m'disant bojour, ajoute :

- "T'os matché d'l'ail au matin ?"

- "Nan !" eq j'i réponds.

Mais magine un molet quoé eq j'o adon pensé !

- "Jou qu'ej pue del bouke ?"

J'o vraimint mie ainmé.

I o minme fallu qu'ej esplique et dminde discrétemint à unne eute jonne fanme qu'est fin régalante chi i avoait un problinme avuc m'bouke.

Ale m'o eq nan, mais j'pux vos dire que toute l"jornée, j'i o pensé.

Ej mé dminde chi innui, din quèks eures, ej vos mie minger d'l'ail.

Manière d'ête seur.

Boinne jornée à tertous.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire