Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

samedi 14 octobre 2017

Il o foait miu

... qu'cht'onme dechl'article ed Zèf qu'avoait un bieu numéro ed chirke.

Pour ches gins qui n'connoai'te mie, ch'est din ch'blog "chti jornal in picard", echl'article dech merkerdi onze octobe. Allez vir ! J'o mis un lien chu l'gueuche ed min blog.

Ch'est ed min bieu-fiu qu'ej vo vos causer, achteure.

Verdi, avant d'aller ouvrer, vu qu'il ouve ed tans in tans aprè-nonne, il o étè foaire del bicyclète avuc un boin conmorade à li, din ches bos et ches tiotés montaingnes alintour d'amon li.

D'un keup, i voét unne tiote boche et un treu drière.

Chin conmorade s'arte, pèr freusse. P't'ête ?!

Min bieu-fiu, li, il o du corage, adon il ose sauter pèr dsu ech treu. Tout du contraire decht'onme dech'article ed Zèf.

Il éroait miu foait d'acouter chin conmorade.

Il o berzillé s'fin boinne bicyclète, et surtoute, chin tcheude.

Sapré bieu-fiu ! Je n'sais mie qui qu'i vouloait épater, mais i m'o foait rire (feut mie i dire). Et os in rcauserons granmint ed tans.

Pensez à li et m'fille. Mais ej vos rassure, min bieu-fiu put coèr lver l'eute tcheude.

Becs à tertous.

1 commentaire:

  1. Pensons à lui et à tous ceux qui vont s'occuper de son cas. Ainsi il pourra refaire du VTT. bon courage à lui et gros baisers que je lui envoie

    RépondreSupprimer