Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

jeudi 5 octobre 2017

Combin ed boutèles

I o unne smangne, in vagances deus jours in Alsace, ej m'arte din unne tiote boutike d'un village, village qu'ej vos in o djò causé, pour acater del'ieu.

Jé dminde à l'vindeuse chi ej pux acater unne boutèle d'ieu toute seule o chi ej doés in acater sis d'un keup, vu kmint eq ch'étoait présinté.

- "Ches prix sont pèr lite." qu'ale m'répond, froéde conme un erfroédioèr.

I falloait qu'ej comprinche qu'ej pouvoais adon in acater unne.

Aprè cho, j'o rin dmindé d'eute.

Mais i o quanq minme dit merchi.

Vu emn'éducation.



1 commentaire:

  1. Ha vo ti ED ! Conme al étoait mal aimabe cho'v veindeuse , pour el foaire dintier j'éroais poayé m'boutéle in piéche d'un chintime d'euros !! Adé ez Zéf

    RépondreSupprimer