Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

dimanche 24 septembre 2017

Ches troés gins mie ed Nintes

Granmint ed vos connoai'te ches Troés-Gins-ed-Nintes et leus canchons bretonnes conme pèr eximpe, L'jumint ed Michau, Pelot d'Hennebont, o coèr, Din ches prisons ed Nintes.

Mais il existe étou granmint ed troès gins qui n'sont mie ed Nintes.

Pèr eximpe, ach moés d'eu, min bieu-fiu, un bieu-frère et mi avons étou canté unne canchon à un mériage. Et os sonmes des troès gins mie ed Nintes. Os sonmes minmes troès gindes mie ed Nintes.

Innui, ej vux vos causer ed troès - eutes - gins mie ed Nintes : unne nièce, o casi, et deus gins avuc qui j'ouve.

Ches troés gins lò, ej pense à eux granmint, vu qu'is ont un crabe. Un mawais crabe, malureusemint !

Pour m'nièce, ech crabe est din chin sanke edpi ech moés ed moai. Ches eutes ont un crabe, unne din ches deus tètes, et l'eute, din ch'bouke.

Adon, ej prie pour eux.

Mais ej prie étou pour granmint d'eutes gins !

Slon qu'is sont tout seus, conme em mère et m'bèle-mère, qu'is trache'te à ouvrer, qu'is ont perdu leu fanme (cacouille : avant d'rlire, j'avoais écrit "qu'is ont leu fanme") , qu'is ont d'eutes maus à leu tète, qu'is ont unne épreuve pour un examen, qu'is pèrt'te fin loin, qu'is sont fin loin,...

Cho m'prind du tans.

Mais, j'in prinds, o j'in o ; pèr eximpe, unne eure tous ches matins din ch'train. Atincion : j'o unne eure pour prier, mais ej prie mie unne eure.   

Etpi des keups, j'o des boinnés nouvèles. Coèr pèr eximpe, l'eute jour, min fiu m'o dit qu'es boinne conmarade avoait réussi ches deus épreuves qu'ale passoait.

Ale étoait seur ed mi les avir ed de rkmincher s'quatriènme innée, mais mi ej prioais pour ale.

Os avez qu'ò croère ! Et prier.

Bec à m'nièce,
Corage à ches troès.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire