Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

lundi 18 septembre 2017

Ale o fiat

... in mi.

I m'sanne vos l'avir djò écrit : ej su picard mais ej reste mie in Picardie. Et j'ouve edpi vint moés avuc unne jonne fille dech Pas-ed-Calais, fin régalante. Surtoute qu'ale rit toudi.

Ale est din emn interprinze, mais j'ouve mie directemint avuc ale. Et i o d'eutes gins qui, eux, sont mie picards et qu'ouve'te avuc nos.

Verdi, j'arrive, in rtèrd vu ches trains, et ej dis bojour à ches gins. Janmoais ed bec à ches filles, eq j'o déchidé edpi granmint ed tans.

Pi, ej kminche à ouvrer. Tout seu din min burieu, conme granmint ed keups. Avuc echl'uis ed min burieu ouverte. Conme toudi.

Alintour d'unne eure aprè, l'fille dech nord vint m'vir ; et ale s'met à causer un molet.

A l'vir et à l'intinde, i m'sanne eq quèk cose n'vo mie.

- Frunme echl'uis !" eq j'i dis.

Seuremint qu'ale o fiat in mi, vu qu'ale o frunmé echl'uis.  Et, ale s'o mis à braire. Ale avoait dzoin ed braire.

Pauve tiote ! Ale o chin chef, qu'est vos in o causé in deus-mile-sèse, qu'est un vrai cros nikdouille.

I sait bin qu'el fille ouve fin bin. Et l'eute smangne, adon, qu'el jonne n'o casi mie prins ed vagances in étè, et eq li prind des jours chin rin dire à l'avanche, i i o dit nan quanq ale o dmindé un jour.

Innui, qu'ale éroait voulu ête in vagances.

Ch'est pour cho eq j'écris cho innui.

Etou pour dire à l'fille, mais ej croés qu'ale el sait, qu'ale put avoèr fiat in mi.

H'est si régalant ed la vir o ed l'intinde rire !

Lò dò qu'ale ouve.

Tiote, tu mériteroais un boin croéssant innui pour t'bailler dech corage. Minme chi ch'est seur eq t'éroais étè miu in vagances.

Chi t'es min nveu et eq t'os ets ages, fin cros bec à ti.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire