Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

vendredi 26 mai 2017

Ej té rmerchie

..., em fille, ed m'avoèr laicié tin ordinature quanq t'os pertie vir et taïonne, ets onkes et tantes qui sont mes bieus-frères et bèlés-soeurs, tes cousins et cousines qui sont don mes nveus et nièces, avuc t'mère.

Bin pratique, vu eq j'in o mie un à mi à l'moaison, d'ordinature.

Feut qu'ej té diche, t'os del canche.

Ièr, j'o mis del ieu dsu, malureusemint, in buvant un keup. Adon, vu qu'i avoait granmint ed solé, j'o posé tin ordinature à l'cour.

Din keup, ej m'o rindu compte qu'il étoait sé, mais fin keup. Ch'est pour ho, qu'in l'prindant, ej l'o laicié tchère.

Un molet ed plastike ed berziller, mais tin ordinature fonctionne toudi, vu eq j'arrive à t'écrire ches mots dechl'article. Ch'est pour cho qu'ej dis que t'os del canche.

A béto !

1 commentaire:

  1. Ha vo ti Ed ! T'es in vagance a moaison dé t'fille ? Ben proufite bien ! Nouzote ech solé i blaque din ch'temps mais qua-minme pon au poin dé s'bruler lés pattes aveuc éd z'incrinquillaches ! Adé éz Zef

    RépondreSupprimer