Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

vendredi 17 février 2017

Ale foait qu'ed m'indjeuler

"L'eute jour, j'aperchus unne vieille fanme et s'fille sortant d'unne boutike.

L'fille crie quèk cose à s'mère qui s'arte net ach bord dech trotoér ; Ale alloait traverser l'keuchie, chin rbéïer adon chi unne voéture arrivoait.

Mi, ej les attinds, et quanq is arrive'te, l'mère m'dit :
- " Ale foait qu'ed m'indjeuler !"

Mi, j'i réponds, in souriant :
- "Ch'est vu qu'ale prind bin soin ed vos !"

Ches deus fanmmes buse'te deus sgondes pi s'met'te à rire granmint.

Et j'intinds :
- "Ch'est bin vrai !"

Monmint ureus, et je warde, din min tcheur, l'joée qui avoait din leus ius !

In vrai, l'fille ainme s'mère. Ale l'inméne in voéture in ville, ale vo avuc ale pour acater ed quoé minger o s'abiller, et ale o ieu l'freusse quanq s'mère o oblié de rbéïer avant ed trécoper.

Et l'mère, ech keup-lò, o erchinti echl'anmour dech fille !

Feut-i don toudi, o seulemint des keups, echl'aide d'unne eute gin pour qu'unne gin comprinche qu'ale put ête ainmée ?

Mi, ej su ureuse d'avoèr vétchu ho."

Qu'ale m'o écrit m'tante qui reste in Bretanne.

Becs à ale et à tertous.

Soin à vos quanq os mèrchez in ville !
Prindez soin étou à vos pèrints !

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire