Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

lundi 29 août 2016

Pourquoé avoèr atindu

J'os min darain fiu qui vo, à pèrtir ed septimbe, à Bzançon pour foaire ess études.

Et, vu qu'os sonmes loin del ville, i vo rester amon unne vieille fanme qu'est fin régalante.

Mi, ej croéyoais qu'ale avoait alintour ed soéçante-dis ins. Nan ! Quater-vint ins echt innée, conmme m'bèle-mère.

Quanq os sonmes aller vir l'cambe ed min fiu, l'fanme m'o dit qu'ale avoait étè taïonne à soéçante-douse ins. Seulemint à soéçante-douse ins !

Ho i o mie foait plaisi. Conme ho m'froait mie plaisi étou d'atinde eq j'o soéçante-douse ins pour edvenir taïon.

Mais ch'est mie mi qui déchide.

Chi t'es unne bèle-soeur et eq t'os tes ages innui, cros becs à ti.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire