Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

samedi 13 août 2016

Bros dsu bros dsous

Ho dvoait arriver, ch'est arrivé.

Innui !

Ej vos mèrcher avuc unne ed mes filles, bros dsu, bros dsous.

Oh, mie granmint ! Alintour ed quarante mètes. Pour vos explitcher, d'un beu à l'eute d'unne église, in intrant.

Quanq os sortirons, unne eure aprè, ale sro ach bros d'un eute onme : chin onme.

Pour mi, ch'est ech premier keup qu'ho m'arrive ed mèrrier un ed mes éfants. Ch'est don ech premier keup, étou, ej mèrrie unne ed mes filles. J'espère qu'ho iro bin, pour ale et min bieu-fiu. Min premier bieu-fiu.

Feut qu'ej vos avouche que rin qu'in écrivant echl'article lò et in pinsant à chl'évenemint dech jour, j'os unne tiote lèrme qui m'vient à min ziu.

2 commentaires:

  1. Ha vo ti ED ! N'brait poin fiu , y-o ch'boin répilet qu'i t'attind , os allez tartous vos in foute éne bouéne panchie , pi daincher dusqu'a pointelette ! Eune tchote saquoé quaind minme . Ej vourroais mie berziller ch'l ambianche mais la mode asteure quante chés mériés is déssaqu'te dé ch'l église et qu'is arriv'té su ch'péron ; chés gins dehors is garot'té du riz " cuisson rapide " ....Ben oué , a coeuse eq chés mariaches in.nhui is n'durt'té pu conme din l'temps !!!! D'sur chol cacouille , ej té souhaite un bouin wouiquéne , pi tous més vœux d'bonheur à chés mériés !! adé ez zéf

    RépondreSupprimer
  2. La lavande est éternelle, c'est ce qui a été jeté sur les jeunes et beaux mariés, longue vie à eux 2

    RépondreSupprimer