Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

vendredi 12 juin 2015

Unne église dech Santerre

Ed toutes ches églises dech monde, ej croés eq chetlo eq j'ainme ech miu, ch'est echl'église ed Moreuil. Echl'église St Vaast, qu'ale s'lonme.

Enn mé dminde mie pourquoé qu'ale o ech nom lo, j'in sais rin.

Echl'église a granmint ed chimint, vu qu'ale o étè rconstruite apré ches djerres.

Mais ndan, i o des banc in bo et, ach mitan dech l'église, unne mèrche. Sapré mèrche, d'inviron trinte chintimètes, qu'i m'sanne. Avuc unne planke pour eq ches vius i puche'te avincher trintchillement.

Mais chi ej l'ainme, ch'est p'tête vu eq j'i o assisté à des messes qui ont mèrtché emn esprit comme des messes ed mèriages o des pour dire adé. Ej mé ranmintuvoe mie i avoèr étè pour des baptêmes ed papar. Mais p't'ête !

I o ieu étou ech messe pour ches chincante ins ed mèriages ed mes taïons.

Etpi, i o toudi des gins qui can'te bin. I o eds innées o i avoait ches frères ed min père. Achteure, i o moinss ed frères ed min père, mais mes cousins et leus fanmes. Ch'est toudi bieu d'intinde bin canter din unne église.

Ej cause dechl'église ed Moreuil. Ej reste mie à Moreuil, mais ch'est bin din chl'église lò eq j'ainmeroais aller pour unne daraine messe.

Feut miu eq vos l'sachèche.

Innuit, ej dis adé à m'cousine. Dman, à m'bèle-soeur.


1 commentaire:

  1. Ben voilà une idée qu'elle est bonne ! C'est tout près de chez toi, ce sera facile !

    RépondreSupprimer