Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mardi 23 juin 2015

L'cinse ed min père

L'eute jour, ej rinconte, pour ech premier keup, un jonne, conmarade d'unne nièce, qui m'dit connoaite ech merre d'un tiot village del Sonme et avoèr étè amon li, vu qu'i connoait ech fille.

J'i dminde ech nom decht'onme lò, vu qu'ej connoais bin ech village, et quanq i m'l'o baillé, j'i dis qu'ej connoais bin ech moaison lò : ch'étoait l'cinse ed min père, inter mile-nu-chint-soéçante-et-un et mile-nu-chint-soéçante-dis-sét.

Ches dis-sét premières innées d'em vie. Obligé ed mé ranmintuvoèr.

Comme quoé ech monde est tiot, et qu'os viusichons.

J'os étè fin ureus ed causer dech cinse ed min père avuc ech jonne onme, qui sanne ête un gins bin.

Bec à tertous.

3 commentaires:

  1. bonjour ED !
    tu pourrai un lien où on pourrai chercher des mots en picard, pas simple sinon de trouver sur internet, comme ça on comprendrai mieux ( c'est quoi cinse ?? )

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Echl'anonyme,

      Edpi quèks tans, j'os mis, chu l'droéte ed min blog, un tiot indroét qui s'lonme "comprinde ches mots". Pour esplitcher ches nouvieus mots.

      Aprè, tu pux toudi m'dminder, ej t'esplitcherai.

      Din unne cinse, i o souvint un tracteu et des camps, pèr eximpe, ed blé. I put i avoèr des vakes, des glinnes.

      A béto.

      Supprimer